Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΞΥΠΝΑΣ




Ξυπνάς
 Απ’ το λήθαργο και ξέρεις τι ζητάς
Ήλιος μες στα μάτια ειν’ αρκετά νωρίς
Ξεκινάει μια γιορτή

Κοιτάς
Στον καθρέφτη άλλον άντρα συναντάς
Σήμερα η μέρα είναι πιο φωτεινή
Απ’ τις άλλες ξεχωριστή


Πάθος μέσα μου που φουντώνει
Στους πόλους λιώνει το χιόνι
Η αγάπη μου ξεχειλίζει
είναι λουλούδι που ανθίζει


Γλεντάς
Γύρω απ’ το πτώμα μιας αγάπης παλιάς
Η φωτιά που καίει είναι λύτρωση
Στης καρδιάς τη βαθιά πληγή

Μεθάς
Ότι θες να κάνεις κάντο μη ρωτάς
Πόθος για ζωή είναι αρκετά νωρίς
Μες στη ζάλη σου ευτυχής

Πάθος μέσα μου που φουντώνει
Στους πόλους λιώνει το χιόνι
Η αγάπη μου ξεχειλίζει
είναι λουλούδι που ανθίζει

Χαρωπά χτυπούν οι καμπάνες
Τραγουδούν για μένα οι φίλοι
Είναι η ζωή μου ταξίδι
Από τη γη στη σελήνη

Στα σοκάκια ελεύθερος τρέχω
Κοπέλες γύρω κοιτάνε
Πρώτη μου φορά τις προσέχω
Μια μαργαρίτα μαδάνε

Μάνες τα κορίτσια αφήστε
Από την ασφαλή αγκαλιά σας
Αναγεννημένος προσμένω
Τον αγνό παρθένο έρωτά σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: