Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΛΟΝΔΙΝΟ 2013

Θέλω να γίνω ο τέλειος άνθρωπος.
Να γίνω ο ιδανικός πολίτης.
Ο εργατικός υπάλληλος.
Ο καλύτερος χομπίστας.
Πώς θα μπορούσε ένα παιδικό τραύμα
να με επηρεάσει στον τρόπο σκέψης μου;
να σκέφτομαι πως πάλι δεν είμαι ελεύθερος.
Όλες οι επιλογές μου,
όλα τα πιστεύω μου,
καθορίζονται από τις εμπειρίες μου
και από τις μέχρι τώρα βιολογικές εμπειρίες
των γονιδίων μου.
Ακόμα κι αν αποτύχω, η φύση δεν χαμπαριάζει
κάποιοι θα πετύχουν.
Κάποιοι θα γίνουν οι τέλειοι άνθρωποι,
οι ιδανικοί πολίτες,
οι εργατικοί υπάλληλοι,
οι καλύτεροι χομπίστες...
Το νόημα της ζωής είναι τίποτα.
Δεν υπάρχει.
Μόνο η επιβίωση.
Η δική μας
και των γονιδίων μας.
Το τέλειο, το ιδανικό, το εργατικό, το καλύτερο
κρίνονται μόνο εκ του αποτελέσματος
και είναι πάντα σχετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: