Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Η ΦΥΛΑΚΗ

Μια ματιά μες στη μικρή μου φυλακή,
εκεί μόνο υπάρχει ακόμα αυτός ο κόσμος...
Με ένα καλό βάψιμο σε λίγο καιρό θα χαθεί κι αυτός
θα φύγω απ' το δωμάτιο
που κάθε μέρα το υπομένω
να κοιτώ το παρελθόν.
Θα γκρεμίσω τα σπίτια του χωριού
πάνω απ' την πόρτα
και θα σβήσω τον ήλιο.
Δεν θα σκοτώνω τίποτα,
γιατί δεν θέλω τίποτα δικό μου
για πάντα.
Θα αφήσω τον περίεργο ανθό
να κρέμεται απ' το ταβάνι
για να φωτίζει τις επόμενες φουρνιές
νέων ανθρώπων,
γιατί εγώ πια νέος δεν είμαι...
Κι όταν ήμουν... Αρχίζω να αμφιβάλλω
για το κατά πόσο αυτές οι
"Υπέροχες, υπέροχες μέρες"
ήταν πραγματικά υπέροχες
και όχι χάσιμο χρόνου.
Θα ήθελα να μπορούσα
να επιστρέψω ότι πήρε από τη θάλασσα
στη θάλασσα.
Δεν θα τα καταφέρω...
Αντίο μικρή μου φυλακή.

https://www.youtube.com/watch?v=NDpG0Tn5CQ0

Δεν υπάρχουν σχόλια: