Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

καθηγητής, μαθητής1=μ1, μαθητής2=μ2, μαθητής3=μ3



κ) Καλημέρα αγαπητοί μου μαθητές!

Τι καταφέρατε να πουλήσετε από χτες;

μ1) Πούλησα την αγάπη μου σε μια μοναχική κυρία.

Για ένα μήνα καφέ και κουβέντα,

μου έδωσε οικόπεδο στη Μύκονο στρεμμάτων τρία.

μ2) Κι εγώ πούλησα σ’ ένα πλούσιο γέροντα

ένα ψεύτικο λουλούδι, λέγοντας πως ευτυχία θα του δώσει

για ένα γαλλικό κρασί του ογδόντα.

κ) Κι εσύ στο βάθος, τι κατάφερες να πουλήσεις;

μ3) Εγώ πήγα να πουλήσω σ’ ένα γυφτάκι φράουλες

μα δεν είχε φράγκα πάνω του και του τις χάρισα...

Μετά πήγα να πουλήσω αέρα σε κάτι ξανθές,

αλλά προτίμησα να τον χρησιμοποιήσω σε μια γριά

που λιποθύμησε στο δρόμο.

Μετά δεν είχα τίποτα να πουλήσω

και σκέφτηκα πως απέτυχα, έπρεπε να μετανοήσω.

Μα ξαφνικά, μια λάμψη στο μυαλό μου φωτεινή,

μου δημιούργησε όμορφες εικόνες, παραδείσιες, μοναδικές

και σκέφτηκα καλύτερα όλα όσα μας λέτε και αναφώνησα:

«Θεέ μου! Τι μαλακίες είναι αυτές!»


10-04-02

Δεν υπάρχουν σχόλια: