Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΕΡΩΤΑΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ

Μπορώ;
Αυτή είναι η μόνη ερώτηση.
Ναι μπορώ...
Μπορώ να νιώσω.
Μπορώ να σε νιώσω μέσα μου να μεγαλώνεις
Λεπτό με το λεπτό
μέρα με τη μέρα
κατακτάς ακόμα ένα μόριο μου,
ένα ακόμα κύτταρό μου.
Τυλίγομαι οικιοθελώς στην αλυσίδα σου/μου.
Κι όσο περισσότερο νιώθω να γεμίζω
τόσο περισσότερο θέλω.
Θέλω το βλέμμα σου στο βλέμμα μου
να μπαίνω να κοιτώ πίσω από αυτό
και απ' έξω.
Να ελέγχω τις αισθήσεις μου
μέσα από τις δικές σου,
να σου αφήνομαι και να αφήνεσαι
στα γούστα μου και στις ορέξεις σου,
να ακούω τη φωνή σου που διαχέεται στο σύμπαν
πάνω στου έρωτα την πράξη αυτή...
Και να φεύγει το πλάνο από μας
και να γινόμαστε υπάρξεις αιθέριες χαμένες
κάπου στην αιωνιότητα.
.............................................................................
Κι αυτό είναι ο Έρωτας
[μια δεύτερη ζωή ατραυμάτιστη
στον αιώνα... (Ο.Ελύτης)]

Δεν υπάρχουν σχόλια: