Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΕΣΕΙΣ Ή ΕΓΩ

Ναι, ΝΑι, ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!
Μου αρέσει...
Μου αρέσει να κλέβω τα δημόσια χαρτιά υγείας
από τις δημόσιες τουαλέτες και τις σχολές,
μου αρέσει να κλέβω τα φάρμακα των νοσοκομείων,
μ' αρέσει οτιδήποτε μπορώ να το κλέβω,
γιατί κλέβω από εσάς, όλους...
Σας κλέβω όλους σας καλοί μου συμπολίτες...
Να μην ζητάω αποδείξεις, γιατί δεν είμαι κάνας φλώρος...
Ναι μου αρέσει πολύ... Να σας ρίχνω τις τιμές,
να σας κάνω μισές δουλειές.
Τρελαίνομαι, να πληρώνεται τις μαλακίες μου
μια ζωή να τις πληρώνετε.
Θέλετε να δίνετε λιγότερο;
ΤΖΑΜΠΑ θα σας τα δίνω όλα...
Το κορμί μου, το μυαλό μου, την ζωή μου όλη!!!!
Γαμήστε με, αλλά θα με πληρώνετε
μια ζωή μετά...
Θα παίρνω τα λουλούδια από τα προκήπιά σας,
τα χριστουγεννιάτικα στολίδια στα μπαλκόνια σας,
τα ρέστα στο σούπερμάρκετ σας,
θα παίρνω μίζες από τις αγορές σας,
αλλά εμένα θα με έχετε τζάμπα πόρνη...
Θα καλλιεργώ την ανωμαλία σας,
της συνήθειας το βίτσιο σας.
Να χαμογελάω στη στάση του λεωφορείου
και μετά να σας κατουράω απ' το μπαλκόνι μου.
Να σας δίνω προτεραιότητα στο δρόμο
και να σας σκάω μετά τα λάστιχα.
Να σας φέρνω λουλούδια στο σπίτι σας
και να φεύγω με το ανθοδοχείο σας.
Ναιαιαιαιαι...
Πολύ μου αρέσει....
Ναι, ΝΑι, ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!
Κι όταν κάνετε τον απολογισμό σας
θα δούμε τελικά ποιος
γάμησε τον άλλο περισσότερο...
Εσείς... Ή εγώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: