Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ

Νυστάζω ρε... Μα δεν πάω να κοιμηθώ.
Μου τη βιδώνει που πολλοί με λένε τεχνοκράτη.
Και προσπαθώ τόση ώρα να αποδείξω με τρόπο ρομαντικό
πως δεν είμαι.
Η αλήθεια να λέγεται... Δεν έχω τι να πω.
Να πω με λόγια ποιητικά ότι δεν έχω σκέψη λογική;
Να αποδείξω τι;
Είναι κακό αυτό;
Τι είναι ο τεχνοκράτης;
Στη σκέψη των ανθρώπων διαβρώνονται οι λέξεις
κι όπως το νόημα χάνουν οι λέξεις σε -ιστής
έτσι τις χάνουνε κι αυτές σε -κράτης.
...............................................................
Μαλακίες... Δεν έχω έμπνευση απόψε.
Από αύριο ας μιλήσουμε πάλι για τις σχέσεις
και τα αισθήματα που είναι πιο δύσκολα να τα ορίσεις
οπότε γράφουμε τα ποιήματα.
Τεχνοκράτης μάλλον είναι αυτός
που μοντελοποιεί τις σχέσεις και τα αισθηματα
και κάνει προβλέψεις.
Μα είναι πολύ εύκολο να γίνει
κάποιος από αυτούς ρομαντικός
σαν σταματήσουν να βολεύουν οι προβλέψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: