Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ

Στο κρεβάτι μεθυσμένη μου αγάπη θα ξεράσεις
όλα απόψε τα παιδικά σου όνειρα.
Θα ανοίξεις μια τρύπα στο στήθος μου "τυχαία"
πάνω απ' το μέρος της καρδιάς με ένα αθώο
κατσαβίδι.
Θα μου σπάσεις τα κόκκαλα με τα ίδια σου τα χέρια,
γυμνά... Τα βελούδινα χεράκια σου
και γλυκό φιλί θανάτου, τα χείλη σου,
βίαια θα γευτούν το καλύτερο κομμάτι της.
Αυτό που σου ανήκει.
Το πιο αθώο.
Και μ' ένα χαμόγελο, αθώα σαν τις πράξεις σου
αθώο,
θα με ράψεις για να ξυπνήσω τρυφερά
απ' την αναισθησία μέσα στη θέρμη
του αγαπημένου μου στήθους σου.
Θα με φιλήσεις...
Μπροστά σε όλους τους εραστές σου
που μασκάρεψες γιατρούς.
Μπροστά σε όλες τις ενοχές
που βάφτισες θεραπεία.
Μπροστά στην ίδια την αγάπη μου για σένα
που είναι αειθαλής και ακούραστη.

http://www.youtube.com/watch?v=5rwr21UoF8w


Δεν υπάρχουν σχόλια: