Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

ΔΙΑΟΛΟΣ

Στο μπαρ πίνοντας μπύρα,
βράδυ...
Η μουσική τελείωσε
η γιορτή εσχόλασε...
Να πίνω μπύρες με το διάολο.
Να με κοιτάει, να μου χαμόγελαει.
Να αναδύεται το άρωμά του αισθησιακά
μέσα από το μπούστο του.
Διάολε!
Τι γεύση να έχεις;
Μες στη θολούρα του αλκοόλ.
Σε σκοτεινό, λερό, μικρό δωματιάκι
σε κάλεσα, με ακολούθησες.
Ψέματα λέω.
Εσύ με προέτρεψες να πάω
και ήρθες.
Σε γεύτηκα.
Έκπτωτο το στομάχι μου
από τις πύλες του παραδείσου.
Γρήγορα με σαγήνευσε η θέρμη
της κολάσεως.
Γλυκά τα χείλη σου διάολε,
υγρό το φιλί σου.
Τόσο που οι φλόγες που
αγκαλιάζουν το κορμί μου,
σαν καλοκαιρινής βροχής σταγόνες μοιάζουν
που σβήνουν την κάψα μου.
Σε θέλω διάολε!
Να γίνω κι εγώ
δικός σου
αιώνιος πιστός,
ιερέας του κορμιού σου
αθάνατος
θνητός
αθάνατος
θνητός
αθάνατος
θνητός.................................................................
............................................................................
............................................................................
............................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: